Skontaktuj się z nami
Pomoc techniczna NordName jest zazwyczaj dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 (EET). W tych godzinach odpowiedź na zgłoszenie jest zwykle udzielana w przeciągu kilku godzin. Zachęcamy do kontaktu z nami za pośrednictwem czatu na żywo, poczty e-mail pod adresem support@nordname.com lub w pilnych sprawach telefonicznie pod numerem +358841541544.
Dane kontaktowe
Kylänpuolentie 197
FI-90460 Oulunsalo
Telefon pomocy technicznej: +358 8 415 415 44 (tylko w godzinach pracy)
Zgłoszenia nadużyć: abuse (at) nordname.net lub +358 75 3257750
Pogotowie 24/7: +358 75 3257224 (tylko dla klientów subskrybujących naszą infolinię 24/7)
Umowy dot. Wsparcia Technicznego
Mimo że nasz dział obsługi klienta zazwyczaj odpowiada w ciągu kilku godzin, nie możemy zagwarantować tak szybkiego czasu reakcji dla wszystkich klientów. Może się na przykład zdarzyć, że nasza obsługa klienta będzie bardziej obciążona.
- Klientom, którzy nie zawarli z nami oddzielnej umowy o wsparcie, gwarantujemy odpowiedź w ciągu 3 dni roboczych.
- Klienci z umową obsługi klienta na poziomie Biznesowym powinni oczekiwać odpowiedzi w ciągu 1 dnia roboczego (8 godzin roboczych).
- Klienci z umową obsługi klienta na poziomie Przedsiębiorczym powinni oczekiwać odpowiedzi w ciągu 4 godzin roboczych.
Skargi
Jeśli zakupiłeś u nas usługę i jesteś z niej niezadowolony, możesz skontaktować się z naszym działem wsparcia i złożyć skargę. Skargę należy wysłać na adres support (at) nordname.com. Na wszystkie skargi odpowiemy niezwłocznie. W przypadku niezadowolenia z naszego rozstrzygnięcia skargi, użytkownik ma prawo do eskalacji sprawy za pośrednictwem Fińskiego Rzecznika Praw Konsumentów dostępnego pod adresem kkv.fi.
Zwroty środków
W zależności od tego, co zostało zakupione, użytkownik może być również uprawniony do anulowania zakupu i uzyskania częściowego lub pełnego zwrotu pieniędzy. Dokładne warunki polityki zwrotów są określone w naszych Ogólnych Warunkach, ale w skrócie:
- Pełny zwrot środków jest dostępny w przypadku anulowania usługi hostingu w ciągu 25 dni od zakupu.
- Nie są dostępne zwroty środków za rejestrację nazw domen, z wyjątkiem niektórych sytuacji, gdy domena znajduje się w okresie dodawania (status addPeriod).
- Środki za transfer nazwy domeny mogą zostać zwrócone, o ile transfer nie został jeszcze zakończony.
- Środki za odnawianie nazw domen nie podlegają zwrotom.