Skontaktuj się z nami

Pomoc techniczna NordName jest zazwyczaj dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 (EET). W tych godzinach odpowiedź na zgłoszenie jest zwykle udzielana w przeciągu kilku godzin. Zachęcamy do kontaktu z nami za pośrednictwem czatu na żywo, poczty e-mail pod adresem support@nordname.com lub w pilnych sprawach telefonicznie pod numerem +358841541544.

Dane kontaktowe

C-Soft Oy (C-Soft Ltd)
Kylänpuolentie 197
FI-90460 Oulunsalo
Godziny pracy: Mon-Fri 10:00 - 18:00 (EET)
Adres e-mail pomocy technicznej: support (at) nordname.com
Telefon pomocy technicznej: +358 8 415 415 44 (tylko w godzinach pracy)
Zgłoszenia nadużyć: abuse (at) nordname.net lub +358 75 3257750
Pogotowie 24/7: +358 75 3257224 (tylko dla klientów subskrybujących naszą infolinię 24/7)

Umowy dot. Wsparcia Technicznego

Mimo że nasz dział obsługi klienta zazwyczaj odpowiada w ciągu kilku godzin, nie możemy zagwarantować tak szybkiego czasu reakcji dla wszystkich klientów. Może się na przykład zdarzyć, że nasza obsługa klienta będzie bardziej obciążona.

  • Klientom, którzy nie zawarli z nami oddzielnej umowy o wsparcie, gwarantujemy odpowiedź w ciągu 3 dni roboczych.
  • Klienci z umową obsługi klienta na poziomie Biznesowym powinni oczekiwać odpowiedzi w ciągu 1 dnia roboczego (8 godzin roboczych).
  • Klienci z umową obsługi klienta na poziomie Przedsiębiorczym powinni oczekiwać odpowiedzi w ciągu 4 godzin roboczych.

Skargi

Jeśli zakupiłeś u nas usługę i jesteś z niej niezadowolony, możesz skontaktować się z naszym działem wsparcia i złożyć skargę. Skargę należy wysłać na adres support (at) nordname.com. Na wszystkie skargi odpowiemy niezwłocznie. W przypadku niezadowolenia z naszego rozstrzygnięcia skargi, użytkownik ma prawo do eskalacji sprawy za pośrednictwem Fińskiego Rzecznika Praw Konsumentów dostępnego pod adresem kkv.fi.

Zwroty środków

W zależności od tego, co zostało zakupione, użytkownik może być również uprawniony do anulowania zakupu i uzyskania częściowego lub pełnego zwrotu pieniędzy. Dokładne warunki polityki zwrotów są określone w naszych Ogólnych Warunkach, ale w skrócie:

  • Pełny zwrot środków jest dostępny w przypadku anulowania usługi hostingu w ciągu 25 dni od zakupu.
  • Nie są dostępne zwroty środków za rejestrację nazw domen, z wyjątkiem niektórych sytuacji, gdy domena znajduje się w okresie dodawania (status addPeriod).
  • Środki za transfer nazwy domeny mogą zostać zwrócone, o ile transfer nie został jeszcze zakończony.
  • Środki za odnawianie nazw domen nie podlegają zwrotom.